U sklopu 21. Međunarodnog festivala „Dani orgulja – Dies organorum“ veče filmske glazbe upriličena zvukom orgulja i električne gitare
Na koji način se najčešće koristi orguljski zvuk u filmskoj muzici, kao i kako poznate filmske teme zvuče na orguljama, beogradska publika je mogla da dozna, u nizu koncerata u sklopu 21. Međunarodnog festivala „Dani orgulja – Dies organorum“ u utorak, 31. avgusta 2021. u beogradskoj katedrali Uznesenja Blažene Djevice Marije i to od dva muzičara koji dolaze iz istog grada, ali iz različitih muzičkih svetova, profesora orgulja na Akademiji umetnosti u Novom Sadu Zoltana Borbelja i džez gitariste i pedagoga Danila Šajnovića.
Muzičari su za vreme koncerta koji je trajao nešto manje od jednoga časa izveli dela Riharda Štrausa: Odlomak iz simfonijske poeme Tako je govorio Zaratustra (2001: Odiseja u svemiru, 1968); Edvarda Elgara: Nimrod, 9. varijacija iz Enigma-varijacije (Denkerk, 2017); Johana Sebastijana Baha: Tokata u de-molu, BWV 565 (20.000 milja pod morem, 1954); Adađo, BWV 564, (Crna mačka, 1934); Fuga u ge-molu, BWV 578 (Molitva za umiruće, 1987); ar. Zoltan Borbelj: Muzičke teme Hansa Cimera, Muzičke teme filmova o Džejmsu Bondu i Boemska rapsodija Fredija Mekjurija (Boemska rapsodija, 2018).
Svoje muzičko obrazovanje Zoltan Borbelj (1977, Senta) je počeo u Senti kod profesora Zoltana Sokolaija na odseku za harmoniku. Tokom gimnazijskih godina došao je u kontakt sa orguljama. U Muzičkoj školi Šolti Đerđ u Budimpešti bio je učenik profesora Bertalana Hoka. Diplomirao je na Akademiji umetnosti u Novom Sadu u klasi profesora Andrije Galuna i na Univerzitetu umetnosti u Gracu u klasi profesora Guntera Rosta. Na Konzervatorijumu Johan Jozef Fuks u Gracu studirao je čembalo i generalbas u klasi profesorice Konstance Rik. Učestvovao je na brojnim kursevima u Austriji, Nemačkoj i Francuskoj. Od 1993. godine, između ostalog, bio je orguljaš u Župnoj crkvi Imena Marijina u Novom Sadu i u Franjevačkoj crkvi u Gracu. Od 2008. godine Borbelj je profesor orgulja na Akademiji umetnosti u Novom Sadu. Od 2011. godine je upravitelj Fondacije Cor Jesu Senta, umetnički vođa Festivala crkvene muzike u Senti i koordinator projekta za tehničko unapređenje orgulja u senćanskoj crkvi Srca Isusovog. Nastupao je u devet evropskih zemalja i u Severnoj Americi. Njegov repertoar obuhvata muziku od ranog baroka do savremene muzike. Vrlo rado izvodi kompozicije Morisa Diriflea, francuskih poznih romantičara i savremenih kompozitora. Sarađuje kao solista i orkestarski muzičar sa Simfonijskim orkestrom Segedina, orkestrom New Trinity Baroque kao i sa Horom i Simfonijskim orkestrom RTS-a.
Gitarista Danilo Šajnović (Senta) je svestran i posvećen muzičar. Završio je master studije na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Novom Sadu. Muzičko obrazovanje je sticao u MŠ Stevan Mokranjac u Senti na odseku za violinu, da bi se ubrzo zainteresovao za gitaru i nastavio u pravcu popularne muzike. U periodu od 2010. do 2014. godine radio je sa Petrom Jelićem u okviru Centra za muzičko obrazovanje Kulturno sklonište, kao i sa profesorom Čikaškog univerziteta Zvonimirom Totom. Pohađao je letnju školu u okviru projekta Bratski gradovi Dortmund – Novi Sad – džez gitara i mali džez sastav. Sarađivao je sa profesorom Igorom Molnarom i profesorom Aleksandrom Dujinom u okviru ABRSM programa MŠ Isidor Bajić u Novom Sadu – džez ansambli. Izdao je dva autorska studijska albuma: Gest – Telemahija i Bilo jednom… Od 2015. radi kao profesor gitare u KC Sklonište.